34

Det är konstigt hur någonting som är så nära kan känns så långt bort. Ju närmre det kommer, desto längre bort känns det. Jag vill bara höra att det kommer att bli bra, att jag snart är hemma igen och att allt kommer bli bra. Jag vill höra det igen och igen och igen, tills orden fasnat och ekar av sig själv inom mig. Jag är glad att jag flyttade hit och nu är det ungefär 9 månader sedan. Jag lämnade min familj och fick lära mig att stå helt på egna ben. Jag har lärt mig så mycket och växt, och jag är inte densamma som då. Jag tror att det här har gjort att jag har kommit närmre min familj. Det är konstigt, för med flera mil mellan oss har banden blivit starkare, och det är jag så glad för - och jag saknar dem - just nu längtar jag hem så mycket. 
 

Kommentarer
Postat av: M

Det kommer til å bli bra, du er snart hjemme igjen og alt kommer til å bli bra.



:)



Jeg kjenner presis samme som deg. Hjemlengsel. Og for 9 måneder siden kjentes det som om jeg aldri skulle kunne klare det. Men det gjorde jeg. Jeg syns du skal gi deg selv en klapp på skuldrene og si "bra gjort!" For det er ändå ganske stort å klare seg på egne ben for aller første gangen.

2010-05-29 @ 16:42:13
URL: http://omkjarlighet.blogspot.com
Postat av: malin

Tack åh tack! Det är nog större än vad man tror och det är stort att vi har klarat det :)

2010-05-30 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0