31

Den här helgen har varit den bästa på länge. I onsdags fick jag äntligen krama om min älskade vän Caroline igen. Jag fick vakna upp i en dubbelsäng i Göteborg två nätter och det var hur bra som helst. Nu saknar jag henne men om mindre än 4 veckor tar vi flyget söderut, mot varmare breddgrader, och besöker underbara Grekland tillsammans. Jag kan knappt längta mer. I fredags lämnade jag Göteborg för Höganäs och det blev en mysig familjehelg som jag verkligen behövde. Ikväll bär det av till Kalmar igen och 2 veckor av slit breder ut sig framför mig. Det är med blandade känslor jag åker tillbaka. Jag orkar inte, krafterna börjar liksom ta slut, men snart är det över och snart är det sommar. Bara lite, lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0