8

Idag klampade praktiskt taget hela Kalmar FF in på gymmet när jag stod på konditionsmaskinen och svettades. Jag gjorde allt jag kunde för att andas så försiktigt som möjligt och le lite, samtidigt som jag inte ville se ut som en av dem som bara kommer till gymmet för att spana in andra. När jag trodde att det roliga skulle börja (vältränade, rätt snygga, killar från ett allsvenskt fotbollslag tränandes framför mig) gick dem upp på andra våningen och stängde in sig där. Just snyggt. Istället fick jag titta på "Godmorgon Sverige" utan ljud.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha underbart, och såå typiskt dig på något vis ;)

2010-03-23 @ 08:23:49
Postat av: malin

haha att hamna i mitten av allt menar du? isåfall är jag nog beredd att hålla med. och du, där är en sak jag måste berätta för dig så jag skickar det till dig!

2010-03-24 @ 07:34:01
Postat av: Anonym

Ja, eller egentligen mer typiskt oss, men det låter bättre att säga att det mest är du som hamnar mitt i allt, förnekelse är bra^^

2010-03-24 @ 08:57:37
Postat av: malin

förnekelse är nog inte så dumt ändå ^^ fast, det dumma är att det alltid komma ikapp en till slut ;)

2010-03-24 @ 09:27:18
Postat av: Malin

Tja låter väl inte helt orimligt, men den dagen den sorgen ;)

2010-03-25 @ 10:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0