5

jag önskar att jag fick en chans att säga allt det där till dig som jag aldrig sa. allt det där som jag tänkte när jag tidigt den morgonen la mig på sängen för att blunda en timme innan det var tid att gå upp igen. jag önskar att jag fick sagt det jag tänkte men det jag inte vågade säga, för den kvällen med dig var för bra för att vara sann, jag vågade inte tro att det var sant. jag höll tillbaka och nu önskar jag att jag bara fick säga det där till dig som jag aldrig sa.
så, om jag någonsin får min chans, då tar jag den.

Kommentarer
Postat av: A.

Åh, fint!



Svar: Åh, jag vet. Jag litar nog inte på så många. Alls. Men det är så svårt att låta bli att hoppas

2010-03-18 @ 19:15:45
URL: http://ingenkarlekshistoria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0