4

varför valde han just mig? det kanske är nu man ska börja se sig som ett lätt byte. med flera hundratals mil mellan oss så blev jag helt plötligt lätt. jag finns inte så inget fel har kunnat begås. jag finns inte så där finns inget han någonsin kommer behöva förklara.
- "jag kommer sakna dig mycket"
- "det här är för bra för att glömmas"
det är kanske nu man borde inse att det bara var ord och sånt där som man säger för att inte förstöra det som fanns. det som fanns och som nu inte längre syns, inte hörs och inte ens har existerat. det finns kanske dem som kan skilja på ord och ord. det finns kanske dem som kan ha något bara för en stund och glädjas åt det, ha det som ett minne och gå vidare opåverkad. hur som helst så är jag inte en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0