3

- jag kan gå själv, du behöver inte följa mig om du inte vill, sa jag
- jag vill, sa han
vi gick ut i natten, sida vid sida, och jag kunde känna kylan bita mot mina kinder. han hade bara "slip in" skor på sig så han borde ha känt det med, men han verkade inte ens berörd. vi gick där sida vid sida, upp för en backe som förut var en mil lång men som nu knappt märktes alls. vi stannade utanför porten, dit in jag skulle.
- jag kommer sakna dig mycket, sa han och kramade om mig. en kram som ännu värmer.
- och jag kommer sakna dig med, sa jag.
han kysste mig och gick sedan baklänges tills jag nåt innanför grindarna.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh du verkar ha haftd et jättebra, vi måste höras mer! Vet inte riktigt hur mycket du pluggar och när man vågar ringa bara :S

2010-03-09 @ 09:08:03
Postat av: malin

jag hade det sjukt bra ska du veta! jag pluggar säkert för lite, men inbillar mig att det är tillräckligt = inte speciellt ofta, iallafall inte så att jag inte har tid med annat ;)

2010-03-09 @ 15:31:14
Postat av: Malin

Åh nu blir jag också sugen på att släppa allt jobbigt och bara åka iväg.... ska iväg på MR på tisdag, är mer rädd för vad den kommer att visa än för den hemska kontrasten jag ska få i axeln :S

2010-03-10 @ 09:07:34
Postat av: malin

jag kan släppa allt och åka iväg med dig, det är luuuugnt! åh jasså? hoppas det går bra då. kontrast märks knappt, så det behöver du inte ora dig för. en MR kanske väntar på mig med. det är lustigt det där för har det väl börjat är det svårt att finna ett slut.. men fly hit och hälsa på mig och kom bort ett tag så ska jag berätta om 1000000 bra saker om korea!

2010-03-10 @ 09:18:38
Postat av: Malin

Klart jag kommer och hälsar på dig.

Ska skaffa hästvakt sen kommer jag :D

Åh saknar dig massor nu jue^^

2010-03-11 @ 13:57:56
Postat av: malin

haha be janne binda dom utanför sporthallen. han kan mata dom på tisdagar och torsdagar ;) det var dessutom sjuuukt längesedan jag ens såg dig. knäppt när man setts så mycket förut. en annan sak jag tänkte på nu: göran emanuelsson-lektionerna med malin-malin liknar denna konversionen. han hade blivit helt förvirrad ^^

2010-03-11 @ 15:19:11
Postat av: Malin

Hahaha

Ja stackars Göra, han hade nog knappt hängt med, fast hur många gör det egentligen? :P

Ett under att vi har koll på vem som är vem av oss ibland xD

2010-03-11 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0