38

Jag visste inte att man kunde lukta så gott som honom. Jag visste inte att mitt hjärta kunde slå så fort som innan han kommit in och tagit av sig sina skor och lagt sin jacka där på golvet, och jag hade aldrig kunnat tänka mig hur bra det skulle kännas när vi låg där, bredvid varandra, i min säng. Jag lovade att inte bli kär i honom. Samtidigt som det kändes bra kändes det inte alls bra att lova någon det och jag ville bara säga "om du inte blir kär i mig", men jag kunde inte. Jag såg honom bara i ögonen, och lovade.


Kommentarer
Postat av: Emma

Blir så glad när jag läser detta. Den talar för vår filosofi om att det är bättre att våga chansa med risk att falla handlöst, än att inte våga alls och i all evighet fundera på hur det kunde ha blivit. Saknar dig, det vet du <3

2010-06-06 @ 19:50:01
URL: http://felinity.blogg.se/
Postat av: malin

Jaa, jag kan ju inget annat än att hålla med.. och du, jag saknar dig med <3

2010-06-07 @ 09:16:23
Postat av: Glenn

Saknar dig med lillsöt :) <3

2010-06-29 @ 08:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0