vitlök, vit häst

fotbollsträning, om än bara halva mig. sen lagfest, som jag helt plötsligt inte kände för sådär 1 timma innan, men lagfest = *tummen upp*. hade jag vetat hur det hade blivit och sen inte gått hade jag ångrat mig massor. jag har haft roligt ikväll faktiskt. jag är nöjd.

love & light, snart ett helt år sedan sist, sedan då, sedan vi.
varför kan man inte bara få spola tillbaka tiden, eller iallafall lyckas glömma?
varje gång jag ser någonting som påminner om då kommer allt tillbaks. det hemsöker mig, om nätterna, om dagarna, överallt och hela tiden. jag borde sluta med allt som påminner mig, som kommer till mig och lägger sig som stenar på mina axlar. problemet är att jag inte hade haft mycket kvar då. 

efterom klockan nu är 00.18 tillåts jag säga: "imorgon börjar mitt nya liv"
det är så att man knappt tror sig själv längre. hur många gånger har jag inte sagt så?
om det jag känner där inne förändras bara för att det råkar bli måndag, råkar bli en ny dag som har ett nytt datum, ja, hur sannolikt är det egentligen? men vad gör man? jag hoppas på den 25 januari som något mirakel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0