it´s not okey this time

jag vet inte om jag är arg. jag känner mig sjukt besviken, ledsen och stressad. jo, jag är nog arg med förresten. den här gången är det inte okej. det är inte okej att bara skita i allt. jag hatar attityderna. jag vill bara få ut all frustration inom mig på något vis. jag känner liksom hur tårarna pressar emot där innanför och bara vill ut. kroppen liksom lägger av. jag klarar inte att ha samvete för allt längre. jag klarar inte att tänka på allt just nu. men det är som att allt sitter fast i mig och det går inte att bara skaka av sig det. men det måste bort. liksom visst, jag klarar mig, det har jag alltid gjort på något vis. men bara en sån sak som idag kan få allting att rinna över. jag har bara lust att skita i allt, bara lägga mig ner och se timmarna passera utan att känna någonting, men jag känner och jag känner för mycket.

jag vill stänga av mina tankar och känslor och bara få vila, få ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0