i pray i am

cyklade till maxi direkt när jag vaknat för att handla. skönt att göra det när det inte är så jätte mycket folk faktiskt. det är jobbigt som typ på fredagar vid 16-17-tiden. korgarna liksom fastnar i varandra och man kommer inte fram och köerna är långa och alla vill hem nu nu nu. nä, handla på morgonen säger jag.
när jag vaknade imorse och skulle vända mig om kände jag hur gårdagens core-pass verkligen tog även om det inte kändes speciellt igårkväll. fast första övningen var sjukt jobbig, säkert den som sitter i min mage nu, men det gillas! om man ska ha träningsvärk någonstans så är magen ett bra ställe att sätta den. den är där men liksom inte ivägen. en överraskning var däremot den relativt stora träningsvärk som satt sig i övre delen av ryggen.. massage hade absolut inte varit fel idag!, nej nej. känner lite för att träna idag med, men borde kanske hoppa det så att jag kan ge allt imorgon, om min kära axel tillåter det. fast pappa har gett mig världens recept. ingefära i vatten. "det hjälper mot typ allt". det ska jag testa snart tror jag, haha.
idag borde jag plugga massa. orka liksom. boken jag ska ha läst är på över 300 sidor och den är riktigt seg. hur ska man kunna läsa en bok om man hela tiden somnar? hmm. nä, men idag blir det plugg och kanske stan en runda för att inte sitta här heeela dagen.

jag längtar iallafall jätte mycket tills imorgon.

and the headlights on the highway
can not help me understand.
whatever it is you need I pray I am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0