energi?

uh. Det har varit sjukt mycket nu den här veckan, speciellt med plugg. Nu de senaste dagarna har jag varit så insnöad och helt borta att jag liksom inte kommer ihåg vad jag gjorde innan idag och vad jag gjorde igår. Det liksom rör ihop sig för att jag har så mycket att tänka på. Jag har iallafall beställd böcker till nästa kurs (ja jäklar vad dyrt!) och sen idag var jag och köpte en bok av en student från en senare termin. Sjukt tjock bok, på engelska, mmm. Men nu har jag den iallafall :) Måste bara säga att jag är lite stolt. Jag har nog aldrig pluggat såhär mycket, eller lagt ner så här mycket tid på ett prov / tenta förut i hela mitt liv. (Eller kanske, men knappt ändå). Jag hoppas verkligen att det går bra. Är sjukt nervös och känns jobbigt över att jag inte vet om jag gjort tillräckligt eller rätt saker. Jag ska fortsätta plugga nu, så fort jag skrivit klart här. Men tentan börjar redan klockan 08.00 så jag tror inte att jag kan sitta hur länge som helst i vilket fall. Nu när jag kom hem från fotbollen, som faktiskt gick hyfsat in emellan, fick jag för mig att panik-tvätta inför lördag och sådär. Ge mig energi säger jag bara. Jag är helt slut men ändå försöker jag gå på helvarv bara precis för att inte känna att jag är trött, haha. Jag har iallafall inte tänk läsa "barn av sin stad" mer. Då lär jag somna! Jaja, tentan får gå som det går. Jag har försökt. Imorgon blir det kanske bio, men antagligen bara lugn hemmakväll vid tv och göra absolut ingenting. 07.00 kommer Johan och hämtar mig på lördag. Tävling! (bara inte min hälsena fortsätter göra ont, eller axeln eller nåt annat bestämmer sig för att jävlas). Nä, vi ska äga ut dem! :D (självförtroende hjälper eller?!). Förresten hade jag velat spela badminton idag med. Jag gillar inte att träningarna är på samma dagar. Jag kan liksom inte välja.

Plugg och tvätt nu, sen en efterlängtad säng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0