du har inte en aning om att jag tänker på dig precis just nu

Nu sitter jag här och gör mitt bästa för att inte bli tröttare än vad jag är. När klockan var lite över 19 tänkte jag för mig själv att det nog var för tidigt att sova, trots den otroligt lilla mängd sömn jag haft nu, dels i veckan, dels nu i helgen. Jag började räkna timmarna till det är dags att gå upp igen, ungeär 11. Snart snart. Både igår och idag har spenderats i Västerviks sim&sporthall och innehållit en badmintontävling. Det gick rätt bra iallafall och jag är nu, förutom erfarenhet, ett pris och en tröja rikare. Det har varit en bra helg iallafall, om än lite mycket väntan. Imorgon blir det både det ena och det andra, bland annat vaccination och ny kursstart. Får jag bara sova lite så ..

Just listen to the reasons and the hints I've been giving,
to the thoughts of my imagination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0