breathe

it´s hard to breathe when you´re standing on your own
Augustana, varför har jag inte upptäckt honom förrut? och Ron Pope och Joshua Radin, mmm.

nu ska jag snart börja plugga igen. det sista jag gjorde innan jag somnade var att läsa den där boken och det första jag gjorde när jag vaknat var att läsa, och ändå tar den aldrig slut. jag känner mig sjukt stressad inför tentan. det känns som att det är hur mycket som helst, trots att kursen inte alls varat speciellt länge. men det är väl bara att göra det bästa av det. mängden lär ju inte krympa bara för att jag vill det.. vid 14.00 blir det iallafall paus i pluggandet för en fika med Hjalmar :) back to plugg sen och ikväll blir det badminton, och som jag bara vill vara där nu!

nä, nu ska jag lyssna vidare någon ynka minut till och sen ta mig i kragen och få något gjort, för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0