rain

helgen då då ...
fredagen var väldigt trevlig måste jag säga.
under lördagen var mamma och pappa och hälsade på och det innebar fixande på rummet, promenad i stan och mat ute. kul att dem ville komma.
idag har det bara varit plugg och träning. riktigt skönt att träna faktiskt. jag tänkte liksom knappt alls på något annat under den tiden. kanske någon liten gång, men det räknas inte. allt kändes hur bra som helst tills jag fick världens huvudvärk. efter lite massagesäng, mat och ipren blev det bra igen iallafall. förresten, man kanske borde bosätta sig i gymmet och träna 24-7. det är skönt att inte behöva tänka på det. räkna timmar. längta till något som inte finns just nu. längta till något man inte vet kommer finnas över huvud taget... och tänka allmänt. just nu känner jag iallafall att jag verkligen vill att någon bara ligger här nära och håller om mig.. kunna känna närhet. någon att tycka om. for you to be here is like wishing for rain as I stand in the desert.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0