over her hill

Igår var jag för första gången hos kiropraktorn. Det är underligt hur kroppen fungerar egentligen. Det visade sig att felet inte sitter någonstans där jag har ont utan där jag inte har ont. Sen har det som gör ont kommit som en bieffekt och överkompensation för det andra. Lustigt. Jag hoppas det funkar så att det är värt pengarna. Det är ju inte billigt, det ska man inte påstå. Idag ska jag åka hem med. Det ska bli riktigt skönt. Nästa vecka är tentavecka och jag hoppas hoppas hoppas att det sätter sig alltihop. Sen bär det av till Korea.

Jag vet inte om jag sagt det, men jag klarade test 1 till flygledarutbildningen. Riktigt skönt, som en bekräftelse när man var lite nere, "du är inte hopplös".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0