med nöje

"Vi har nöjet att meddela dig att du uppnåt godkänt på fas 1"
Jajemen! jag trodde verkligen inte jag skulle klara det, jag menar vad vet jag egentligen om vilka flygplan som ska landa när eller vilka vädersträck planen ska vända sig i för att så snabbt som möjligt ta sig till en viss punkt? Tydligen visste jag mer än vad jag trodde och jag blev godkänd på fas 1 i flygledartesterna. Great!

Blod och immunologi - blodfysiologi, det var vad som stod på schemat idag. Jag skrev och skrev så jag seriöst fick skrivkramp, men det var en rätt intressant föreläsning. Nu ska man bara se till att komma ihåg allt och inte blanda ihop något och förhoppningsvis lyckas skriva godkänt på den här tentan med (förra blev dessutom vg, jag trodde hon skickat fel). Efter föreläsningen blev det lite core-träning, gött! Ikväll blir det dessutom badminton.

Något jag inte berättat än är att jag förra veckan såg något av det sötaste på länge. Jag låter bilden tala för sig.


              


Kommentarer
Postat av: Jhennie

Så söta:) är det på din praktik genom skolan?

2010-02-09 @ 19:44:59
Postat av: malin

eller hur :) nä, det är en kompis syskonbarn :)

2010-02-10 @ 06:43:58
Postat av: Glenn

Du är med söt M :) kram

2010-02-14 @ 14:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0