6/9

i fredags åkte jag hem till Höganäs med fredik. kändes både bra och mindre bra att lämna Kalmar, men det blev en bra helg ändå. jag har i och för sig inte gjort sådär jättemycket. köpte mig en ny mobil igår då min gamla är helt knas och lånade lite böcker på biblioteket till skolan. igår spelade sverige mot ungern - ibland bara älskar man zlatan! 93.08 - 1-2 till sverige! härligt.
imorse ringde cykelhandlaren från Kalmar. nu har jag snart en cykel! hans son skulle tydligen sälja sin, så ja, nu slipper jag kanske gå så mycket :)
jo förresten, i helgen träffade jag jonas också.
idag är det match! KDFF-HIK, 15.00. Taggtråd säger jag bara!
Vid 19 åker vi tillbaka till Kalmar igen. Skolan börjar på riktigt imorgon och nollningen fortsätter. Hoppas allt kommer gå bra och så, ja speciellt med plugget då.

"kärlek är ett brev skickat tusen gånger"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0