28/9

det har blivit allt från lunch med josse, till öland, till filmmys, till matlagning och kanelbullsbak i helgen. är dessutom fortfarande massa förkyld. uh. skickade in grupparbetet igår med, riktigt skönt. helgen har gått riktigt snabbt. känns inte som den varit egentligen, precis som att man har gjort för mycket liksom.
på onsdag är det seminarium igen och på fredag är det tenta. man är ju sjukt nervös inför tentan, men jag hoppas att det kommer gå bra. fast, jag har nog inte hunnit bli nervös inför den än, det är mer än irriterande tanke. är däremot riktigt nervös inför provträningen ikväll med IFK Kalmar. Hur ska detta gå?! dom är sjukt bra. ska kvala upp i 1an och allt. "du kan inte sumpa den här chansen" säger dem, men och det är väl klart att jag inte kan! nu jävlar! (jag hoppas verkligen att det går vägen, annars vill jag bara sjunka genom marken för ett tag).

nu blir det lite plugg, fast, jag hade hellre gjort något annat. lite plugg och lite annat - kompromiss med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Jhennie

Lycka till både på tentan och på fotbollsträningen:)

2009-09-28 @ 18:29:57
Postat av: malin

åh tack :) hur går det för dig?

2009-09-29 @ 08:09:39
Postat av: Jhennie

Jo det går väl bra;)

Hade tenta förra vecka, som jag väntar svar på.

Ta hand om dig min vän:)

2009-09-29 @ 17:24:09
Postat av: malin

usch, det måste vara jobbigt att bara gå och vänta på om man klara det eller inte. känns det bra då? jag tvivlar på att jag kommer klara min. sjukt knäppt ämne. haha. du, detsamma!

2009-09-30 @ 07:24:08
Postat av: steffi

Hej! Vad kul med provträning!! Berätta, hur gick det? Håller tummarna för att det gick bra och hoppas du kommer få börja spela :) annars finns det säkert massa andra bra lag i kalmer med. kram steffi

2009-10-01 @ 20:41:06
URL: http://stephaniekarlsson.blogg.se/
Postat av: malin

heej! ja det var himla kul faktiskt. första gången gick helt okej, inga överdrivna tabbar, men oj vilken skillnad tempo :P andra gången visade det sig vara enbart fys, lagom go träningsvärk. hur går det för dig? spelar du något? ska träna lite nästa vecka tror jag så får vi se :) går skolan bra? :*

2009-10-02 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0