24/9

igår provtränade jag med Kalmar Södra. det gick väl okej. var riktigt nervös och hade fel skor, men det gick okej ändå. fick däremot ingen respons från tränarna mer än att de sa att det är träning på måndag nästa gång och att jag kunde komma då, hmm. ikväll skulle jag egentligen provtränat med IFK Kalmar, men så har jag blivit krasslig i halsen och förkyld och sånt, så blir flyttat till måndag. är så nervös, det är ett bra lag dessutom. IFK ska kvala på till div 1 nu snart, sen har de b-lag i 3an (och c,d-lag i 4,5). samtidigt känns det riktigt kul att ens få chansen att prova spela med ett så pass bra lag .. och varför inte chansa och satsa på att man klarar det liksom? jag har ju ingenting att förlora direkt.

smart som jag var hade jag bokat tvättid mellan 07.00-10.00 imorse. lagom trött nu. imorgon blir det till att sova ut liiite iallafall. eftersom det inte blir någon träning idag blir det väl idol eller något. funderar på att baka kanelbullar eller laga mat coh frysa in eller något sånt. ska plugga lite med i och för sig så får la se. hade det inte varit värsta stormen ute hade jag kanske cyklat och kollat på träningen, nu får det nog räcka med att cykla till affären.

imorgon spelar Dead by April på Tivoli, som jag vill va där då!!!

Kommentarer
Postat av: Joss

Kommer du till tivoli eller missar du det?

2009-09-24 @ 17:23:00
Postat av: malin

alltså jag missar det och det suger!!! kan inte åka hem den här helgen :/ men du, jag ringer dig imorgonkväll eller någon av er så att jag får höra lite iallafall ;)

2009-09-24 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0