20/9

för ett litet tag sedan slog klockan om till söndag.
igår var mamma och pappa uppe hos mig i kalmar och hjälpte till att fixa det sista i rummet. blev faktiskt rätt bra - jag är nöjd iallafall. åkte med dom hem så nu är jag i skåne igen. igårkväll träffade jag jonas, trevligt. imorse (eller i middags eller vad man nu vill kalla det) var det match borta mot Billesholm. trodde verkligen inte att jag skulle få spela speciellt mycket i och med att jag inte tränat med laget, men det visade sig att jag fick spela hela matchen som mittback - MITTBACK! jo men det funkade rätt bra, inte världens roligaste plats att spela på, men det var kul att få spela över huvud taget :) 0-0 blev det, orättvist enligt mig, men sån är fotbollen.
under eftermiddagen har det bara varit plugg och så, och grillning här hemma. vid 20 var det gospelkonsert i kyrkan, riktigt bra och man blev riktigt sugen på att vara med, hehe. för ett tag sedan kom jag hem efter att ha sett "Benyam and the bullydrops" (Daniel Lemmas bror). Mysig musik och riktigt bra är dem!
Imorgon blir det nog Väla en liten runda, men måste verkligen plugga så att grupparbetet blir färdigt. sen bär det av till kalmar igen. sånt är det.

en sak gillar jag inte,
det är någon som ringer till mig jätteofta, med dolt nummer, och varje gång jag svarar lägger denna någon på. irriterande och lite obehagligt faktiskt... hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0