9/10

morgonpromenad, banken och massage
ensam hemmakväll idag? don´t know yet, men troligen.
plugg, handla och allmänt fixa lite står på schemat nu.
och idag är det fredag, fredag! 6 dagar. it freaks me out.

igår köpte jag förresten en extern hårddisk. tror att jag ska försöka koppla in den sen. dessutom blev det stekjärn, form, "förvaringslådor" och ljus (så det lär bli massa ljusmys iallafall). Det luktar vanilj i mitt rum. Vaniljljus. det jag inte hittade igår var "dunskor", typ kuddar som är som strumpor, eller hur ska man förklara det egentligen?! någon som vet vad jag menar och har en aning om var man kan hitta sånna? haha.

When the fighting's done and the race is run, when there's nothing left to say. If I broke your trust It was only just because I couldn't find my way. Let the bad times go, let the river flow, we don't have to play that game. Don't even go there. When the truth is out and there ain't no doubt that we let things go astray, we can walk on by or give it one more try. There could be another way.


        


Kommentarer
Postat av: Joss

Du borde kunna hitta dunsockar på typ Hemtex eller nåt sånt.

2009-10-10 @ 14:15:20
Postat av: malin

tack, ska kolla där imorgon :)

2009-10-10 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0