7/10

igår var det två föreläsningar. lite sådär lagom sega. sen blev det hem och leta upp en massör här i Kalmar. finns hur många tjejer som helst som masserar, få killar. det blev tillslut han som såg hårdast ut, flintis och biff (enligt bilden), men gött, för på fredag blir det äntligen av. det blev även stan med anders. köpte present till hans syster, och och och - jag hämtade mitt gratis-kort (MÅNAD) på Nordic Club, nu blir det till att träna! när jag kom hem dammsög jag hela rummet (och även kök och toa :-O) och sen blev det pannkakor och tv hos fredrik.
nu väntar  2 föreläsningar, "Självkännedom" och "Kulturella aspekter", och varje dag hoppas jag att det ska bli mer som jag tänkt mig, den här utbildningen. Har jag nämnt att filosofi inte riktigt är min grej?! det är det inte!

4 dagar nu
jag förstår inte riktigt

"för hur kul är det, på en skala, som man brukar säga"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0