3/10

lite och mycket har hänt sen sist.
vaknade i torsdags morse av att min läpp var helt svullen. efter en del om och men träffade jag doktorn som sa att det antagligen var halsfluss, yeaj! antibiotikaskit i 10 dagar nu och jag missar matchen idag, lyckat! knappast. iallafall. pga doktorn missade jag resurs-tiden på skolan vilket ledde till att jag satt hemma och visste inte vad jag mer skulle plugga (egentligen hade jag kanske inte blivit så mycket klokare av att ha gått, men iallafall). hade första tentan igår. blev klar på 1h så jag hoppas att det betyder att det gick bra, men vem vet. det kan ha gått hur som helst. nu är det väntans tider. åkte till skåne vid 17 igår eftermiddags. jonas hämtade mig på knutan vid 20.30 (lagom seg resa). Mc.Donalds och tv-mys. Nu har jag ingenting att göra. Hade gärna velat spela, fast vädret är ju inte det roligaste ... jag som tycker det blåser mycket i kalmar liksom ;S Efter pizza hos grannarna ikväll ska jag bara mysa ner mig i sängen med en kopp te och titta på tv/film och bara vara. skönt.

och förresten, klarar anders tentan, och inte jag, då ska han tvätta min tvätt i 1 år. ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0