28/10

det har hänt så sjukt mycket knäppa grejer de senaste dagarna, fast allt knäppt är ju inte dåligt precis. om ca 2 h är det parlamentsdiskussion i typ 1,5 h, sen är jag ledig fram till måndag om jag inte minns fel. skönt! skitträning igår, verkligen! fotbollen gick verkligen inte alls bra, jag kunde typ inte göra någonting, benen var jättesega och när jag väl fick bollen och skulle göra något så bara halkade jag hela tiden. jag skulle höra av mig till tränaren i november någon gång, då fastställs min dom. jag vet inte om jag kommer träna på torsdag, han kommer inte ens vara där då och det känns redan som att han fått vad han behöver av mig. vi får se.
idag är det riktigt fint väder dessutom! det ser inte ut som det blåser det minsta heller. riktigt härligt!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0