15/10

"vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?
hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd?"

igår spelade sverige mot albanien och samtidigt satt jag och anders och skulle få ihop vår studieuppgift. sjukt mycket flum, skratt och trams, men vad gör man när man är helt slut? xD

imorse hade jag tänkt platta håret. när den precis blivit varm och jag satt den till håret for en låga ur den, mot mig och det började med det samma lukta bränt i hela rummet. jag blev livrädd och bara kastade den ifrån mig och sprang och drog ut kontakten. det visade sig att sladden liksom gått upp. aldrig att jag använder den igen! efter det försvann strömmen i hela huset för ett tag, tror dom skulle byta något, fast det kom jag på först efteråt. till råga på allt så snöade det idag. det snöade! det är oktober?! oj oj oj. skönt att man ska hem idag, för av någon anledning förväntar jag mig ett snö-fritt skåne ;)

jag funderar på att åka och träna innan jag ska ta tåget, fast det lär jag inte hinna, och dessutom så regnar det just nu. uuuhf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0