13/10

trött som få just nu!

igår var det två föreläsningar, lyftteknik (ergonomi) och hygien-något. jag måste säga att det känns så onödigt, jag vill verkligen inte hålla på med sånna här saker - att mata folk, duscha andra och gå med någon på toa. nej nej. vi får se vad det blir av det här. efter lite grupparbete åkte jag och annie till fotbollsträningen med ifk. det gick helt okej skulle jag säga. skotten var lite sisådär och spelet på slutet var inte speciellt bra från min sida, men överlag skulle jag väl säga ''en helt okej träning''. vi fick på oss till oktober är slut, sen fick vi se hur det blir - om vi får/vill spela kvar eller inte. jag skulle inte tro att det blir fler träningar den här veckan.. idag är det fys (så det blir nog gymmet för mig) och på torsdag var det inte säkert att vi fick vara med då ordinarie spelare skulle ta platserna i första hand .. så jag valde att åka hem på torsdag istället och bokade biljett igår. gött. fast det känns som man missar så mycket här uppe, alltid samma sak, men jag vill hem och träffa alla. det är 2 veckor till med träningar tis, tors sen --> jag har alltså 4 träningar på mig att visa att jag ''är något att ha''. nä, men det går blir säkert bra.

en föreläsning idag, 9-12 - reflekterande processer. jo men det låter väl ... som allt annat. grupparbete och sen tvätt. förhoppningsvis får jag med annie på ett pass på nordic, annars går jag dit själv men det ska bli kul.
jag var på nordic och tränade lite i söndags första gången. riktigt bra gym (jämfört vad man är van vid). bra konditionsavd. med massa nymodigheter och det verkar vara bra pass där och så.. OCH, man har tillgång till massagsäng efter varje träning, inte heeeelt fel!

sen blir det skåne för hela slanten torsdag kväll - söndag kväll, yeeai :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0