9/11 del 2

nu ligger jag i sängen här långt borta och hade så mycket hellre gjort något annat och varit någon annan stans. drömmer mig bort.

det känns så dumt att önska att tiden ska gå fort, för man ska ju ta tillvara på varenda stund som ges, men ändå så önskar jag lite att tiden går fort tills nästa gång och till något bra .. du vet. lev för stunden, lev inte igår och inte imorgon, lev just nu - det var ungefär vad fotbollsspelaren som fått kronisk cancer sa under fotbollsgalan. jo, men vad ska jag leva för, egentligen? jag saknar det där speciella, det extra och det som jag inte längre har. aja, jag får väl hoppas att natten ger mig lite mer insikt, eller att det kommer till mig så småning om - eller nåt sånt. (gotta get through this).

dessutom tappade jag nyss datorn på näsan, AJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0