6/11

skåne!
är hemma fram tills måndag eftermiddag, riktigt gött!

spelade nyss badminton och lunchade med jonas :) sjukt längesedan. massage om en timme eller nåt och sen blir det nog bara till att ta det lugnt ikväll. min dumma hosta håller mig vaken nätterna igenom, iuh. imorgon blir det kalkonmiddag hemma ... men annars är helgen rätt oplanerad - förutom fikan med linnea, den är ett måste den här gången! saknar henne som tusan.

vi får väl se vad det blir av skånevistelsen den här gången - det är skönt att bara vara på hemmaplan faktiskt.

snart börjar min praktik. fick reda på att jag ska vara på ett boende nära där jag bor, vilket är super nu när det börjar närma sig vinter och kallt. hela praktiken skrämmer mig lite. det där med äldrevård lockar inte det minsta. det är jättesynd om dom som bara sitter där och behöver hjälp och så .. men det skrämmer mig och tanken på det man ska göra är dessutom lite äcklig (förlåt). såg dessutom att jag fick ett demensboende. undras hur detta ska gå. v.47-49 är det iallafall, så snart så.

laaater!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det med äldreboende kanske verkar tråkigt & äckligt, men jag lovar att du kommer få ut så mycket av det! Jag tyckte det var jättekul att jobba på Väsbyhemmet. Vissa dagar är ju bättre än andra, men så är det ju med annat också :)

2009-11-13 @ 22:15:29
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0