25/11

det blev ingen ifk träning ändå, känner mig nog inte riktigt redo för att satsa så pass mycket som man ändå behöver göra med det laget. igår blev det istället lite inneträning med södra och så typ 2,5 timmars badminton. mmm. sjukt kul. skrattar alltid så mycket där och det var dessutom intressant att prata lite mer med kim. hans vardag (som han har hemma i sydkorea) är så annorlunda mot vad vi har här - eller iallafall de flesta av oss. dessutom fick vi bevisat igår att han är riktigt grym, fast det var ju inte någon nyhet precis ;)

jobb idag (eller praktik som det är). tomas var hemma med sin lilla son så jag kände mig lite utelämnad först, men det löste sig bra. hoppas det blir lika bra imorgon. förutom jobbet imorgon måste jag ta och plugga lite, på riktigt. jag har blivit så lat av mig (fast, det har jag alltid varit, fast värre nu). sen blir det mer badminton på kvällen tror jag. ''you have to come'' - så jag antar det.
förresten så togs det lite bilder på träningen i tisdags med kims kamera och fler blir det nog imorgon. kul att ha sen :)

imorgon måste jag även åka till stan och förhoppningsvis (om det går) byta ett par av dem trosorna jag köpte. när jag kom hem och tittade på dem såg jag att där var värsta hålet i sidan .. öh. så det blir väl ett av dagens alla projekt.

nu ska jag gå och lägga mig, i tid för en gångs skull, då klockan ringer kl 6.

later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0