22/11

5038 steg

två veckor kvar av praktiken och det känns väl helt okej. det kunde varit mycket värre än vad det är, och emellanåt har vi faktiskt riktigt kul. stundtals är det däremot ganska jobbigt.

i torsdags var min lediga dag. jag hade mycket planer för dagen, men det slutade med att jag och carro pratade i telefon i sisådär 4 timmar eller nåt istället, vilket resulterade i göteborgbiljetter och londonbiljetter! snart är det london baby!
idag bokade jag även biljetter hem till på fredag. stannar i skåne mellan fredag och måndag och även om jag har kommit in i det här uppe nu igen så känns det skönt att åka hem en runda innan jul.

förutom ytterst lite plugg och praktik händer det inte mycket mer än träning. har kommit igång med lite badminton här uppe. sjukt kul! och killarna där är super! (jaa, jag är som vanligt själv tjej, fast, jag gillar det). jag längtar verkligen till varje träning och det suger att jag nästan alltid nu bara kommer kunna träna badminton en gång i veckan, på grund av fotbollen. jaa, jag ringde till tränaren och det verkar vara öppna träningar fram till efter jul, och om det inte blir för mycket folk kommer de inte ta bort någon. hur gärna jag än vill spela badminton och spela rolig fotboll i södra, kan jag inte bara vända mig om och låta den här chansen rinna förbi mig. jag tror inte att jag kan stå ut att om flera år titta tillbaka och ångra att jag inte tog chansen när jag väl hade den. därför tänker jag testa och se hur det känns. jag tror att jag tänker ge det några veckor, kanske in i januari, för att se hur det verkligen känns att vara en liten del av ett div 1 (och 3) lag. om jag sen inte trivs, hinner eller kommer överens med spelare och tränare, så blir det södra för min del. jag tänker inte spela en hel säsong och våndas inför varje träning - då har jag hellre kul och spelar i en lägre division. men en chans är det väl värt?!

förresten, igår var jag och köpte en julstjärna, en blå tandkräm (med blått lödder, helt skumt, men roligt) och underkläder. när jag kom hem upptäckte jag att där var ett stort hål i den ena trosan. kanske inte så kul för er att veta, men väldigt irriterande. hoppas man får byta :|

sydkorea? ja men varför inte haha.

nä nu väntar dammsugaren och sen blir det lite träning. easyline och core.

och du,
love you C :*
London snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0