1/11

miserable at best,
i miss the lips that made me fly


långpromenad igår på 2h. hittade massa fina ställen en bit bakom sjukhuset, och vid stensö. väldigt fint väder var det igår med, helt underbart, och jag var glad - jag kände mig så glad. träffade hjalmar för en kopp te och en bulle hemma hos honom innan förfesten hos henric. det var kul och så, men jag orkade inte till slut. vid 21.30 var jag hemma och kollade film istället.

idag har det inte varit lika fint. en ganska seg dag - seg och lugn.
jag har knappt gjort något alls. men det är skönt det med när man inte känner sig riktigt bra.
hade velat träna dock, men den tiden kommer den med.

nu blir det parlamentet och lite annan tv.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0