ny start

I fredags, 12 juni, tog jag stundenten(!), och veckan innan spenderades på underbara Rhodos. Rhodos var hur bra som helst. Vi hade så roligt och det är verkligen ett minne för livet. Nya vänner och starkare band med de gamla. Sol, bad, volleyboll, Lithos och Shimbas, stranden, Lindos, Lardos .. ja allt - så himla bra! Om jag vill tillbaka? - OM?!, ska vi åka nu? Jag vill verkligen tillbaka. Älska Grekland.

Sen studenten. Det är svårt att förstå att allt är över nu.. att man inte har något att gå tillbaka till. Studenten var ett fint avslut på ett långt kapitel och en fin början på ett nytt. Jag önskar bara att inte allt för många gamla band klipps.

Fortsättning och framtid?
Vi får se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rhooooooodooooos! Vill dit nu! Aaaaah!

2009-06-18 @ 21:37:26
Postat av: Anonym

OM man vill dit nu liksom! vi drar nuuuuu!

2009-06-19 @ 10:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0