idiot x8

par förföljer mig
jag klarar inte av att se andra lyckliga
jag klarar inte av att se andra kyssas
och jag klarar inte av att se kärlek
inte när det är så här
det borde vara vi
det borde vara vi
det borde vara vi!

undras om det inte hade varit lättare att prata
kanske att träffas, att se hur det känns
på avstånd är allt sig likt
samma saknad och längtan tillbaks
samma onda hjärta och tårar ner från kinderna
tillsammans hade vi kanske klarat det lättare
du säger att du vill vara ensam
så vad kan jag göra
vad kan jag göra mer än att vänta på dig?
vänta och hoppas att du inte försöker förtränga dina känslor för mig
jag längtar efter en av de bästa dagarna i mitt liv
jag hoppas att det inte bara är en dröm
jag hoppas att under och mirakel inte bara inträffar på film

trots att vi sågs i måndags senast så känns det som en evighet sen
sedan jag såg dig,
rörde vid dig,
hörde din röst

varje minut känns som en timme
och utan respons blir tiden tusen gånger längre
och hjärtat värker ännu mer och man tror att man ska sprängas

men jag fortsätter att be och hoppas
kanske att jag en dag får min prins igen
kanske att det en dag snart är han som ringer och vill ses
kanske att han en dag vill ha mig tillbaka
och har kommit på att kärleken är stark och värd att ta vara på
för ska jag vara ärlig?
jag tror inte vi finner något sånt här igen
jag tror vi måste ta vara på vad vi har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0