idiot x7

jag vill bara göra det ogjort
jag vill bara vara nära - nära dig
jag vill bli förlåten
trodd
litad på
jag vill ha dig
bara dig
jag längtar
saknar
älskar
och ångrar
jag önskar det fanns något jag kunde göra
något jag kunde göra för att få det att bli bra
något jag kunde göra för att läka ditt hjärta
för att få dig att må bra
för att få dig att vilja igen
jag hoppas du saknar mig
jag hoppas du älskar mig
jag hoppas att du vill hitta tillbaka
om man inte tror på det
kommer det inte hända
om man koncentrerar sig på det dåliga
kommer det förbli dåligt
om man drömmer och tror och vill
så kommer det bra komma till en
och det som gjort ont
försvinner längre bort
tillslut, efter 1 dag, 1 vecka eller 1 månad
kan man stå där
och känna glädje igen
känna kärlek, lycka och tro
tro på det som var
tro på det som kommer
tro på det som kommer förbli
men det går inte om man inte vill se det
man kan inte säga att känslor inte spelar någon roll
finns det så finns det
finns det och man kan drömma och vilja och förlåta
och tänka att det kommer bli bra
blir det bra
för kärlek övervinner det, vår kärlek övervinner det
för den är stark, den var och är det starkaste
att det känns så svårt är för att man inte ska ge upp
att det känns är för att man älskar
det blir bra om man tror på det
man hittar tillbaks om man tror på det
baby vi måste tro
vi måste försöka
ensamma är vi svaga
låt oss växa tillsammans
säg aldrig
"jag kan inte"
säg aldrig
"det går inte"
säg aldrig
"aldrig"
för vet du vad?
"your wish is my command", - universum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0