idiot x3

jag klandrar mig själv varje dag. jag skäms. jag mår dåligt. jag gråter. jag längtar, ber och hoppas. jag saknar och jag älskar. jag hade ett hjärta i min hand, tappade det av ingen anledning och trampade på det, svek det största förtroendet någonsin och fick höra att jag aldrig kommer bli förlåten. framtiden är ovis. jag vill. vill du? jag önskar. jag mår inte alls bra. jag går sönder, tynar bort, längtar mig bort. jag längtar till dig. kommer jag någonsin få se dig igen? fan. ett misstag och det blir mitt största misstag i mitt liv och jag har upplevt den största förlust man kan tänka sig. fan! vad ska jag göra? ge det tid? hur lätt är det. det är skitsvårt! man vill bara säga saker hela tiden och försöker finna just det ordet som får jorden att börja snurra igen. jag har blivit utestängd bakom en stor stenmur och jag har ingen aning om jag ens är nära eller om det är så kallt det kan bli. "Hold on, cause it´s ain´t over. Hold on, it´s never to late. We can work it out, keep moving on, we can still be strong. We can work it out - hold on" ...

"From the bottom of my heart, I apologize
What I did to you was hurtful
What I'm going through is hurtful
It´s hurtful"

jag är så fruktansvärt ledsen. så ledsen. jag vill att det ska bli bra igen. jag gör vad som helst. ''kanske'' ''någon gång'' ''jag kan inte lova något''. ska jag vara ärlig? jag är skit rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0