idiot x12

jag är rädd och nervös
jag vet inte hur det kommer gå
det kanske inte kan bli värre än det varit iallafall
jag tvivlar inte på mig själv
aldrig
aldrig på mina egna känslor
men börjar jag tvivla på hans?
kanske, jag vet inte
jag hoppas inte att det är något att tvivla på
jag hoppas att det som känns bara är oro
och det är avundsjuka också
i massor!
och jag undrar vad han har gjort
och vad han gör
och vad han tänker
och vad han vill
hur länge till ska det behöva vara såhär?
när kan det bli säkert?
vill han ha någon annan?
som sagt
ovishet blandat med avundsjuka och än mer ovishet
jag vill fortfarande att han ska bli min
men orkar man vara halv hur länge som helst?
orkar man vänta i en evighet?
jag kämpar
jag hoppas bara att det är jag som varit en idiot
och att han inte också blir det, genom att släppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0