30/7

och så var det den där drömmen med tillhörande besvikelse när man vaknade och insåg att det faktiskt bara var en dröm, men med en skillnad ... det inträffade faktiskt nu i eftermiddags! det jag drömde inträffade och det var en sån sak som i stort sätt var omöjlig att det ens skulle hända något liknande - konstigt, bra och jobbigt på samma gång.

var och fikade med pernilla. satt på gamla bosses och pratade i timmar. har saknat att ha någon som henne faktiskt. hoppas vi hittar tillbaks lite till det som var förr .. eller ännu bättre .. skapar något nytt!

samtidigt som jag känner mig mycket bättre nu, så har jag blivit nerdragen igen. det är precis som om varje gång jag är påväg att resa mig upp blir jag nedputtad igen - precis som om "någon" känner det på sig. Tårar förvandlas till glädje, för att sen dra över mig ytterliggare en gång. även om ingen annan ser det, så finns det där alltid - för det som inte syns, finns faktiskt ändå. jag vill inte gå vidare, men undrar om jag har fler alternativ?! jag vill så gärna hoppas det, för då hade jag blivit så glaaad, men hoppet sviker mig och tvivel tar över.. jag vill inte behöva tvivla mer. även om det kommer göra ont är nog ett rakt och ärligt och hyfsat bestämt svar det som borde vara bäst för mig just nu, men det är inget jag tänker be om ... allt som händer gör det kanske av en anledning - det är bara så jobbigt när man inte ser svaret på just detta "varför",. men det kommer väl, med tiden. ibland känns det bara inte som om jag orkar och vill ge det så mycket tid. jag vill ha det nu nu nu. jag vill bara tillbaka och sen vill jag börja gå framåt igen, med dig, förstå det. lita på det.

åh vad jag önskar att jag visste vad du tänker och känner.

Kommentarer
Postat av: pernilla

riktigt härligt att träffa dig idag. hoppas absolut på något nytt :D ses snart förhoppnigsvis!

2009-07-31 @ 00:58:05
URL: http://burningshade.blogg.se/
Postat av: Malin

jaaa verkligen! det hoppas jag att vi gör :*

2009-07-31 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0