27/7

"Because you are all I want,
You´re all I need,
You´re everything,
everything"


I need you to know that I care,
I need to know if you care..
I really really miss you,
do you feel anything at all?

en vecka,
en av dom längsta, mest meningslösa, veckorna någonsin!
hur kan man klara av det så bra? jag antar att det inte gör ont längre, för dig
jag antar att du har gått vidare...
dränk dom. dränk känslorna bara...
den enklaste vägen är ju trots allt att fly.
jag hoppas du kämpar,
jag hoppas du vill hitta tillbaka och börja om.

jag tänker fortfarande
''det här vill jag berätta för honom''
och när jag vaknar är min första tanke
''den här dagen hade jag velat spendera med dig''
du är fortfarande allt för mig
du är fortfarande allt
och för dig är jag inte värd mer än ett ruttet lingon


3 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0