13/7

händelserik dag;
- jobb 0630 - 14.20 - riktigt mycket post och dessutom reklam, phuu.
- tandläkaren och fick en liten härlig sak att ha i munnen när jag ska sova. sitter här nu och sitter in den för att vänja mig, riktigt härligt, eller inte.
- stan - handlade lite grejer med mitt kort, allt funkade kanon, men var osäker på en grej så lät den ligga för att komma tillbaka sen när jag hade tänkt på saken. när jag väl bestämt mig, stått i kö och lämnat fram den säger hon i kassan att kortet inte fungerar så jag får springa bort till bankomaten för att ta ut pengar, men den vill inte heller ta mitt kort, irriterande!
- ungdomsmottagningen - hittade dit med hjälp av en egenritad liten karta. ett besök som var över innan jag ens skulle varit där.
- kvällsmys med släktingar (dock avlägsna) jag inte visste jag hade knappt. blev iallafall god mat, snack och kubb, mycket trevlig kväll!

läggdags, och jobb om 7h och 33 min
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0