15/12

Idag börjar den nya kursen psykologi, så sjukt skönt att den förra är över!
På ett sätt ser jag fram emot den här kursen, det är liksom mer konkret och det känns som att man kommer kunna lära sig något nytt, och inte bara lära sig att plocka fram det man redan har. så, klockan 13 it is.

ikväll blir det först innefotboll och sen badminton. härligt. hoppas min enorma träningsvärk i låren ger med sig lite bara. det ska bli kul att spela lite fotboll faktiskt, känns som en evighet sen senast (fast det var det nog inte). sen badmintonen, jo men det ska bli kul det med. underbar sport - goodminton. men det kommer kännas sjukt konstigt att inte kim är där och ska träna oss. jag och niklas (och två till) ska diskutera flygbiljetter och datum till sydkorea. det kommer bli grymt kul! typ 10 veckor kvar bara.

idag ska jag även boka biljetter hem. så, exakt om en vecka har jag vaknat upp i skåne istället för i kalmar.. jomen. det ska bli skönt att komma hem lite över jul faktiskt. sen blir det lite jobb med, vilket är gött. så ja, see you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0