9/8

igår var hur bra som helst! först musik i mölle kapell av Elidas besättning och sen i hamnen, mys. kan inte säga annat än att jag verkligen älskar det! sen bar det av till höganäs där det blev pizza på kajen i mörkret under tiden som vi väntade på att elida skulle lägga till. jag har en liten ny favorit, zemias (eller med s kanske). en 4-årig söt liten grabb som efter att ha suttit i mitt knä och ätit pizza kom fram och sa att han kommer sakna mig - söte! det hade varit bröllop ombord på elida så när  båten la till fick vi rusa iväg till bilen och hämta gitarren (och allt annat som låg där, allt från en bas till kräftor) för att sedan sjunga välsignelsen för brudparet. 
en helt underbar kväll med riktigt härliga människor! det går inte ens att beskriva, du skulle varit där helt enkelt!
jag önskar att jag hade fått segla med idag till helsingborg - men så är det ju den där matchen som jag ska spela. jag känner inte alls för det för det hade varit så mycket roligare att segla med, men får ta en runda in till helsingborg och säga hejdå till alla efteråt istället.. inte lika bra men bättre än inget. 

innan jag gick och la mig igår skrev jag värsta mejlet,
jag slår vad om att han inte ens kommer läsa det...
hur bra känns det när någon säger att de vill glömma en?
sen säger att de inte lyckas men kommer försöka lite till?
hur bra känns det att se att den andre gör allt för att hitta någon ny?
det gör ont, riktigt ont.

WWJD now? hmm
where would I be without someone to save me, someone who won´t let me fall? 

love


förresten så fyller min pappa år idag,
grattis!


Kommentarer
Postat av: jonas..

gör allt för att hitta en ny ? vad snackar du om egentligen ?

2009-08-09 @ 16:40:35
Postat av: malin

ja vad vet jag? det är så det känns och så jag förstår det som. kommer du ihåg mig förresten? oj

2009-08-09 @ 20:27:56
Postat av: Anonym

och, jag saknar dig verkligen. det är det ...

2009-08-09 @ 22:08:45
Postat av: Jonas

du skulle tänkt på detta innan du gjorde det du gjorde malin!

2009-08-10 @ 00:46:23
Postat av: Malin

och förlåtelse? finns inte det i din värld? har jag inte visat nog hur mycket jag ångrar det och att det jag känner verkligen är äkta och att du inte behöver tvivla på det? och vad blev det med det du sa? bara tomt snack. du är nog bra jonas. perfekt

2009-08-10 @ 15:26:56
Postat av: jonas.

jag kanske inte är bra.. men jag är inte otrogen iaf.

2009-08-11 @ 01:25:27
Postat av: malin

så det kommer vara såhär alltid? du vet att jag ångrar det, och det har jag försökt säga och visa. men du bryr dig inte. du har bestämt dig och stängt, vilket känns orättvist. dina känslor kan inte ha varit speciellt starka!

2009-08-11 @ 14:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0