9/8

hittarp - eskilsminne, 6-0
härlig start på den här halvan av serien! vi spelade riktigt bra stundtals med mycket fantasi och det kändes faktiskt ganska bra. emellanåt kände jag däremot att jag inte tillförde så mycket .. men som sagt, gött med vinst! nu laddar vi inför nästa match och träningarna i veckan.

efter matchen bar det av en runda in till helsingborg och elida. tänkte att jag skulle åka in och säga hejdå till alla (eller "vi ses" eller vad man nu säger) men kom försent, så nästan alla hade redan åkt - tråkigt. johan var kvar iallafall och det kändes bra, synd att det blev så kort tid bara. kan inte förstå att det bara är typ 3 veckor till han ska gifta sig. synd att man inte kan vara där bara... Jo!, franz var där också. riktigt längesedan jag träffade honom, så det var kul. efter att ha pratat runt lite och tagit farväl för nu åkte jag, jossie och rebecca (från elida) till mc donalds och åt och snackade. sen bar det av hem.
den här veckan med elida har varit helt underbar och det känns tråkigt att det redan är slut. funderar starkt på att anmäla mig, eller se om det är möjligt att göra det, inför nästa sommar, och segla med i 4-5 veckor då - det hade varit underbart.
sen funderar jag på om jag kanske ska se om det finns någon möjlighet att åka och hälsa på david och cilla i örebro nu i höst... hade också varit kul. det finns så mycket jag vill göra men lite för lite tid och pengar.

imorgon börja jag jobba igen efter en veckas ledighet. det känns lite sådär måste jag erkänna .. har varit så skönt att vara ledig nu, men det är bara två veckor till så det ska man nog stå ut med!

mitt projekt i att lära mig spela gitarr måste jag erkänna går lite sisådär (inget vidare alltså). gitarr är kanske inget för mig ändå, hehe. nä, jag ska nog se om piano är något lättare.

förresten
jag hatar att bli ignorerad
jag hatar att känna känsla av att inte finnas till..
jag hoppas att detta tar slut snart
för jag saknar honom tyvärr såå mycket!
(och så mycket till ingen nytta)

och lustig nog,
den enda gången jag ens hör ett ord från den där människan
är när jag spekulerar i något,
träffar jag kanske rätt?

ni som läser, ta då inte allt bokstavligt, för spekulationer speglar inte alltid helt sanningen. man får helt enkelt ha sin egen uppfattning och tro, för utan fakta finns där i detta fall inte mycket mer att bygga på.

jag önskar att jag hade haft dig vid min sida
men vad spelar det för roll att jag säger det?
jag får ändå ha min egen uppfattning om dina tankar och dina känslor
och den känns tyvärr ganska klar =(

och natten är lika mörk för var och en, tills vi lyfter blicken mot en stjärnklar himmel

G O L F, why don´t you?
beautiful one, i love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0