8/8

det känns inte speciellt kul det här,
och jag gillar det inte heller.
jag gillar inte att han gör såhär mot mig,
mot sig själv och mot oss (eller så inbillar jag mig bara det där sista, att han också far illa, då det kanske egentligen bara är jag).
det känns iallafall jättetråkigt,
men jag får inte visa mig svag,
för då får han extra kraft
och utnyttjar situationen och hur jag känner mig.
varför kan inte detta bara ta slut?
varför kan han inte bara höra av sig?
jag orkar fan inte mer.
han förstör mig,
när han borde vara den som bygger upp mig.
nu är han i spanien
nu är han med andra
nu söker han upp gamla kontakter och försöker skapa nya band
och gör allt som står i hans makt för att glömma mig.
jo men det känns ju bra,
så mycket betyder jag.

ikväll blir det elida i mölle och kanske ut någonstans efter,
men match imorgon så blir nog bara att ta det lugnt ...
känner nog inte ens för att gå ut, även om jag kanske borde.

om jag ändå bara kunde vara stark i mig själv..
men det är inte så lätt när mitt hjärta vill mer.
obesvarad kärlek är inte min grej.


iallafall, imorgon:
Hittarps IK - Eskilsminne, 15.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0