3/8

mysdag igår med ben&jerrys, hyrfilm och underbara vänner,
dessutom övernattning där man vaknade till linneas dröm om
att jag åt banan och sms på telefonen som öppnade min sår.

nu har jag bestämt mig för att gå vidare iallafall.
jag vet att jag kanske sagt det förut, men nu är det tid.
trots allt jag gjort är jag värd mer än det här och det funkar
inte riktigt så som han vill tro
''jag blev sårad, så nu sårar jag,
jag blev sviken, så nu sviker jag''
det funkar inte så och jag är värd mer än det du gör mot mig.
nu går jag vidare och du har förlorat, jag har förlorat och vi har förlorat.
jag trodde inte du var en som gav upp, men nu har du visat mig ditt rätta jag.
det svider, för jag tycker fortfarande om honom, men säg,
är det inte konstigt hur en människa man älskat så mycket
kan förvandla så mycket kärlek till ilska och sorg?
jag går vidare och hoppas att jag gör det rätta.
''glöm honom''
det är vad dom säger.
det är inte så lätt när mitt hjärta fortfarande går åt hans håll.
det tar tid det här.. det kommer ta tid.
nu åker han till spanien (trevlig resa)
och alldeles för snart (eller kanske precis i rätt tid) flyttar jag,
vilket kanske gör det lättare att börja om och lägga bakom sig,
för glömma kommer jag aldrig att göra.
i do love you, and i will never forget you - goodbye, love

Imorgon kommer Elida!
Om jag längtar?
Riktigt mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mina kompisar säger: Glöm henne.. hur kunde hon va otrogen mot dig ?

och jag säger: jag vet inte.. jag trodde inte hon va sån.. men tydligen.

2009-08-03 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0