31/8

jaha, då var man i kalmar...
kom upp med tåget igår vid 17 och fredrik mötte mig på stationen (tack och lov för det för min väska var aningen tung och jag kände mig rätt vilse). vi körde hem till mig och letade upp adressen till idag för att sen kunna åka och titta vart det är jag ska ta mig för uppropet. efter mycket om och men tror vi att vi hittade rätt - det bör vara rätt. sen blev det maxi för lite frukostmatshandlande. mot kvällen bjöd han på lax och kokt potatis, riktigt fint. tack vare fredrik känns första (halva) dagen i kalmar bra :)

vaknade jättetidigt idag, (uh), men har hunnit med en del. satt ut lite grejer i köket och så har jag fixat internet och lite sånt. för säkerhets skull jag ska rita mig en liten karta nu, ifall jag skulle gå vilse. 13.00 är det upprop. spännande och nervöst. senare idag eller imorgon blir det nog en fika med hjalmar. ser fram emot det :)

nu väntar duschen (om min granne kan bli klar någon gång.. har aldrig varit med om att en kille tar så lång tid på toa, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0