29/8

det var en helt underbar kväll igår! tack. först Dickens och lite "hejdå-party" för carro. galet och så kul. carro, du är så sjukt bra, love you! iallafall så bestämde jag och pernilla oss sen för att gå till tivoli. när vi stått i kö i ca 25 min och rört oss kanske 4 meter fram, och hade minst lika långt kvar, gav vi upp och gick och satt oss på Hampan istället och snackade och skrattade mer än på så länge. helt sjukt. och bussen hem, jaa, haha. underbart. du är verkligen bra du med, riktigt bra, och snart drar du till london. i´ll be there!

när jag kom hem, lagom seg och trött, möts jag av världens största långben på mitt rum! det slutade i att jag fick sova på min brors rum i källaren (då han inte var hemma).. jadå.

det är någon konsert i kyrkan idag .. tror jag ska gå dit faktiskt. måste förbereda lite inför imorgon också tror jag. rätt nervös kan man ju säga! för det första för att dra till ett helt nytt ställe där jag inte känner till någonting, för att börja plugga, för att jag inte känner någon direkt och för att den första jag kommer träffa när jag går av tåget är en vars röst jag aldrig hört och vars ansikte jag knappt sett, vilket är nervöst samtidigt som det känns tryggt.

facebook är inte alltid så bra
jag mådde bra fram till dess och nu .. ja. 
''ta det lugnt ikväll hjärtat ;)''
hjärtat?!!!! vafan.
det kanske var en sann dröm iallafall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0