27/8

efter både banken, expert och väla igår kom pernilla hem till mig runt 18. vi lagade mat, riktigt god kycklingsallad. efter maten tog vi en liten promenad innan vi satt oss för att titta på ett avsnitt av NCIS. jag vet inte riktigt vad hon gör, men hon får en på något sätt att känna en känsla av att hon verkligen förstår och av att man inte är ensam och att allt inte behöver vara så svårt. vi är väldigt lika hon och jag. vi tänker likadant. vi svävar iväg och funderar fram och tillbaka och gör en hel mening av ett ord. vi har djupa diskussioner om vad någon annans handling egentligen betyder och om där finns någon baktanke under varje handling. för vi själva har baktankar med det mesta - då borde ju andra också ha det? skillnaden är att vi inte vet vad andra tänker om vad de gör, därför försöker vi vända och vrida på allt och komma på möjliga alternativ som i våra öron låter bra och som vi vill ska stämma. oftast är ju sanningen helt tvärt om. det kanske är en grej vi två har för att klara oss på bästa sätt. jag tycker om våra samtal. jag gillar våra långa samtal och diskussioner om verkligen allt och inget. allt från olika saker som attraherar till hur man klarar sig bäst i ett rum med främlingar till verkligen allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0