23/8

igår blev det först film med mamma och pappa, nya wallander - faktiskt rätt bra.
sen tivoliparken. mötte upp linnea och bella, sen även carro. jo men det var trevligt. det är kanske egentligen inte min favoritmusik, men det var helt okej ändå. jag och carro gick ganska tidigt men så blev det att vi stannade en stund lite längre bort och pratade innan vi skulle skiljas åt - och rätt som det var va klockan halv 2! typ 2 timmar hade bara sprungit iväg bland tankar om verkligen allting! så längesen vi verkligen pratade ut, saknat det. love you :*

idag är det match, hemma mot Råå. gött med fint väder och så.
måste även packa för det blev det ju knappast något med igår - solen lockade mer :)

längtar riktigt mycket till imorgon och sjukhuset. jag kommer ihåg förra gången jag var med honom och när jag skulle ta på mig dem vita kläderna, och sen gick runt i dem, vilken känsla, helt obeskrivligt. nyfiken på vad som står på schemat.

spring ifatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0