21/8

som vanligt gillades fredagen på jobb. skulle varit sista dagen idag, men så tillkom fredagen nästa vecka, och antagligen onsdagen också. när jag sitter och lyssnar på P3 i bilen och de tar upp frågor om arbetslösheten och att inte ens arbetsförmedlingen längre kan göra vad dem ska göra pga för lite jobb kastas jobbdagar över mig. man ska nog skratta sig lycklig över det, även om det känns tungt ibland.

efter massagen (eh jaaa, massage idag! gott) blev det malmö för hela slanten med bella och linnea.
dåså, "miss X", ha

känner mig lite sleten efter ikeakataloger, brev och malmö, så blir nog till att sova om inte allt för lång tid. imorgon måste jag börja packa lite mer på allvar (hur mycket man nu behöver packa för att fylla det rummet) och så blir det kanske till att hälsa på en gammal klasskompis som gift sig och mys i tivoliparken mot kvällen. ja, vem vet.

and there´s something you need to know about me..
i´m weak right now, so weak right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0