1/8

stora drömmar trängs med saknaden, spola tillbaka tiden.
how can i sleep with your voice in my head?


sökte lägenheter igår, hoppas jag får någon av dem jag helst vill, känner inte för att bo i det jag blivit tilldelad - klaustrofobi bara av tanken. träffade min pottkompis igår också, johanna, för en fika på gamla bosses. roligt att träffa henne på riktigt igen, efter alla dessa år.

nu är jag ledig en hel vecka, känns jätteskönt! sen blir det antagligen jobb 2 veckor till och sen flytt? åh det känns så avlägset, usch.

ikväll blir det grillning och mys med mina bästa*, ska bli riktigt kul. och linnea, måste bara säga tack för allt du gör för mig, ängel. nu måste jag bara vara stark nog att hålla mig till det vi sa, det är nog det bästa även om jag inte vill släppa mina drömmar och min önskan och vilja. loveyou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0